Sunday, December 10, 2006

Ebook.... bolehkah kita menjana pendapatan dengan menjual ebook?

Bagaimana untuk menjana pendapatan melalui penjualan ebook?

Bolehkah kita kaya dengan menjual ebook?

Di manakah untuk mendapatkannya?

Sebenarnya saya telahpun menjalankan perniagaan menjual ebook ini kira-kira setahun yang lalu. Saya memasarkan produk ini di eBay. Sambutan yang saya terima amat menggalakkan.

Anda juga boleh bmenjual ebook untuk menambahkan pendapatan anda.

Anda hanya perlu membeli ebook yang mempunyai resale right yang mana anda diberi kebenaran untuk menjual semula ebook yang anda beli. Pilihlah yang berpatutan dan ada di antaranya dijual secara pakej. Carilah ebook yang terkini dan mendapat sambutan hangat pada masa kini. Saya pasti anda akan mendapat keuntungan daripada pelaburan anda.

Sudah tiba masanya kit arakyat malaysia berjaya di lapangan perniagaan internet. Dengan melakukan secara sambilan saya pasti ianya akan menyeronokkan sekiranya dibuat dengan bersungguh-sungguh. Jika anda inginkan pendapatan sampingan, inilah masanya untuk anda bertindak....

Teruskan menyokong laman ini dan saya akan memberi panduian kepada anda mengenai dunia perniagaan internet berdasarkan pengalaman yang telah dan sedang saya lalui.

Jadikan perniagaan internet sebagai satu medium untuk menambah pendapatang dengan hanya berkerja dari rumah........... You can make money, earn money from your home. Do it and you get it.

No comments: