Friday, November 17, 2006

Penuhkan ilmu perniagaan internet.


Jika kail panjang sejengkal, lautan dalam jangan diduga. Pepatah ini memang benar.

Sekiranya anda mengimpikan untuk hidup senang dan ingin mengubah taraf hidup anda, anda haruslah berusaha untuk mendapatkannya. Saya pasti ramai di antara anda telahpun ataupun ingin menjadikan internet sebagai sumber menambah pendapatan anda.

Walau bagaimanapun, bukan mudah untuk membina kekayaan dengan cara ini. Tanpa cara yang betul saya yakin usaha anda menjadi sia-sia. Suka untuk saya ingatkan bahawa untuk berjaya, kita haruslah mempunyai pengetahuan yang meluas tentang apa yang kita usahakan.

Untuk menjadi usahawan internet berjaya, kita haruslah menguasai pelbagai kemahiran perniagaan internet. Anda mesti rajin untuk membuat rujukan dan penyelidikan untuk menambah pengetahuan anda dan untuk mengikuti perkembangan semasa seperti teknologi terkini, trend perniagaan terbaru, peluang perniagaan baru dan sebagainya.

Jika anda terus bersama saya, tahniah! anda berada di landasan yang betul kerana saya akan berkongsi segala ilmu yang saya ada (tak banyak, sikit aje). Saya juga ada menyediakan satu laman khusus khas mengandungi artikel-artikel terpilih dalam bahasa Inggeris mengenai perniagaan internet (online business, work from home, internet home business dan lain-lain lagi).

Di dalam laman blog terbaru saya ini mengandungi pelbagai tips-tip serta panduan ringkas yang saya petik daripada artikel-artikel yang saya baca di internet. Saya merasakan artikel-artikel tersebut amat berguna dan ianya boleh membantu kita untuk mencapai kejayaan di dalam perniagaan internet.

Why I'm writing my new blog in english?

Mudah sahaja. antara sebabnya ialah:

1. Untuk memahirkan penguasaan bahasa inggeris kita. Banyak kelebihannya jika menguasai bahasa dunia ni.

2. Untuk menambahkan atau pelbagaikan ilmu. Tidak dinafikan negara kita telah melahirkan ramai usahawan internet yang berjaya. Tetapi mereka di negara maju telah lama menjadikan internet sebagai sumber rezeki mereka. Tidak salah rasanya untuk kita mempelajari sesuatu dari mereka


Anda boleh melayari laman blog terbaru saya di http://fromyourhome.blogspot.com

Semoga anda terus bersama saya dan selamat berkunjung kelaman blog terbaru saya. Pelbagai artikel menarik, ringkas dan pelbagai informasi menanti anda di sana.

klik di sini untuk melawat laman baru saya

No comments: