Sunday, November 12, 2006

Kembali menjual di ebay


Kini saya telah mula kembali menjual di laman lelong terkemuka di dunia iaitu eBay. Setelah bercuti sekian lama, kini saya mula beroperasi seperti biasa dan akan berlipat kali ganda lagi.

Walaubagaimanapun, tidak begitu banyak barang yang saya jual buat masa ini. Insya Allah akan saya tambah sedikit hari lagi. Terdapat banyak ebook dalam senarai saya menunggu masa untuk dijual, tetapi masa amat mencemburui saya. saya tidak mampu untuk melakukannya pada waktu ini. Teruskan sokongan anda terhadap laman blog ini dan anda pasti mengikuti perkembangan perniagaan saya.

Anda boleh lawati gedung eBay saya dengan mengklik pada link yang terdapat di bahagian kiri laman blog ini.

Sudah lama saya rasa saya tidak memberi apa-apa tips perniagaan internet kepada anda, pelwawat setia laman blog ini. Saya berjanji, akan memberikan sedikit tips pada tulisan saya yang akan datang. Semoga kita semua mendapat pengetahuan dan berjaya di lapangan perniagaan internet. Manalah tahu kita juga boleh menjadi jutawan internet seperti tokoh usahawan internet kita, Dr Irfan Khairi.

Saya juga ingin mempelawa kepada anda semua untuk bertukar-tukar link ataupun banner dengan saya. sekiranya terdapat sebarang persoalan, anda boleh hubungi saya melalui email di mjkmulti@yahoo.com.my .

No comments: