Sunday, November 12, 2006

Maklumat terkini


Ini adalah banner ringkas laman blog saya. Saya baru merekanya sebentar tadi. Bagaimanapun saya masih belum berpuashati dengan hasil saya ini. Saya akan perbaikinya lagi. Nantikan perubahannya.

Hari ni juga saya telah mengorak satu langkah lagi dengan membuka satu lagi blog baru yang membincangkan mengenai dunia ICT. anda boleh mendapat manfaat dari laman blog tersebut.


Terdapat pelbagai topik menarik yang bakal disajikan khusus untuk masyarakat Malaysia. silalah berkunjung ke laman beru tersebut di http://www.guruict.wordpress.com

Antara yang terdapat di dalam laman tersebut adalah:-

  • Ulasan laman web berguna
  • Perisian percuma
  • Laporan penemuan dunia it terkini
  • Ulasa perisian
  • Maklumat IT terkini
  • Segalanya berkaitan IT dan dunia siber

Selamat berkunjung...


No comments: