Wednesday, July 12, 2006

Produk terbaru saya di eBay





Bertemu lagi, dengan bangganya saya umumkan bahawa saya telah pun menambah koleksi barangan jualan saya di gedung perniagaan maya saya iaitu di eBay. Anda boleh kunjungi gedung tersebut dengan mengklik pada butang yang terdapat di sebelah kiri laman ini.

Untuk pengetahuan anda, selain ebook, saya juga ada menyenaraikan duit syiling lama untuk lelongan. Buat masa ini saya mempunyai banyak syiling lama 1 sen (tahun 1919-1965) Harganya amat murah. Jika anda pengumpul syiling lama, inilah masanya untuk anda menambahkan koleksi anda. Anda boleh mendapatkannya di laman yang saya sebutkan tadi. Bagi anda yang baru mula menceburi bidang pengumpulan syiling lama, jangan lepaskan peluang ini. Peluang yang jarang anda temui.

Saya akan terus menambah produk untuk diniagakan di laman lelongan terbesar di dunia ini. Sebernya anda juga buat seperti saya juga. Anda boleh menjual apa saja di laman ini. Sepanjang pengalaman saya selama 6 bulan menjalankan perniagaan di eBay, hasilnya amat memberangsangkan dengan syarat anda mempunyai disiplin yang tinggi dan anda sanggup belajar selok belok untuk menjalankan perniagaan di eBay. Sasaran saya ialah menjelang hujung tahun ini, saya akan mendapat 100 feedback di eBay. (boleh dilakukan – walaupun sebenarnya ramai pembeli tidak menulis feedback setelah menerima barangan yang dipesan)
Jangan lupa, teruskan menyokong saya dan laman ini. Ikuti kisah saya selanjutnya untuk menjejeak tangga kejayaan seerti mana yang telah dilalui oleh pakar perniagaan internet tersohor di negara kita seperti Dr Irfan Khairi, team Saifulsham – Sabri dan Syazwan, Shuth, Kidino dan Lain-lain. Saya yakin suatu hari nanti saya juga akan menjadi seperti mereka. Ini janji Saya!!!

No comments: