Saturday, June 09, 2007

Kini Telah Kembali




Setelah kian lama menyepi, kini saya telahpun kembali ke arena perniagaan internet.

Setelah saya bangkit dari tidur yang lena, maka kini saya lebih bersemangat dan lebih teruja untuk kembali menjalankan perniagaan di internet.

Buat masa ini, saya telah mula menjalankabn semula perniagaan saya di eBay. Setakat ini, sambutanamtlah menggalakkan. Saya sedang dalam proses untuk menambah produk jualan saya di laman web lelong terkemuka di dunia...

Walaubagaimanapun, buat masa ini pasaran saya hanyalah tertumpu di peringkat .com.my sahaja. Anda juga boleh mendapatkan produk saya dengan harga yangamat murah dan berpatutan.

Sila layari gedung eBay saya di http://www.ebay.com.my/listResults?browse=0&SellerId=mjkhir atau pun anda boleh klik di sini untuk ke gedung jualan eBay saya....

Saya juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda kerana anda terus menyokong saya. Saya yakin, dengan sokongan padu andalah, maka saya terus bertahan di dalam arena perniagaan internet.

Jangan lupa untuk membaca tulisan saya seterusnya untuk berkongsi pengalaman di dalam bidang perniagan internet ini....

No comments: