Sunday, June 24, 2007

Perlukan Publisiti untuk laman web / produk / servis anda?




Peluang keemasan!!!


Jika anda ingin mempromosikan perniagan atau laman web anda, sila baca penerangan ini....

Ebook terbaru bakal diterbitkan pada bulan Oktober nanti!!!

Saya bakal menerbitkan satu ebook percuma khusus untuk peniaga internet di Malaysia. Ebook ini adalah review perniagaan dan produk usahawan-usahawan internet di negara kita.

Memandangkan perniagaan internet kini semakin mendapat perhatian masyarakat, maka dengan kelahiran ebook percuma ini, ianya secara tidak langsung dapat membantu mereka yang ingin berkecimpung di lapangan perniagaan internet ini memilih perniagaan ataupun melihat contoh perniagaan internet yang telah dilakukan oleh mereka yang telah berjaya.

Apa yang terdapat di dalam ebook ini?

Di dalam ebook ini, terdapat lebih daripada 30 review mengenai usahawan internet negara kita. Saya akan mengulas mengenai usahawan - usahawan internet ini dan akan menyertakan link serta snapshot laman web perniagan dan produk mereka.


Ebook Percuma?

Ya, saya menghasilkan ebook ini untuk diberikan secara percuma kepada sesiapa sahaja yang berminat dan boleh dimuat turun oleh sesiapa sahaja. Ebook ini juga boleh dimuatkan di dalam pakej perniagaan anda sebagai satu hadiah ataupun sebagainya. Ini adalah salah satu daripada strategi untuk memasarkan ebook percuma ini.

Tawaran saya

Adakah anda mahukan perniagaan online anda mendapat liputan di dalam ebook ini?
Kini saya ingin membuka tawaran kepada sesiapa yang berminat untuk mengiklankan laman web mereka di dalam ebook ini. terdapat dua jenis tawaran yang saya berikan...
Pakej Harga (RM)

A = RM 25.00

B = RM 10.00

Pakej A = Pakej review lengkap, saya akan mengulas mengenai perniagaan yang anda sedang jalankan. Beberapa snapshot dan link ke laman web anda juga disertakan. Maksimum 3 Muka surat (saiz A4) adalah khusus untuk review laman anda. (Hanya 30 ruang sahaja disediakan untuk pakej ini)

Pakej B = Banner , Banner dan link ke laman web anda akan dimuatkan kedalam ebook ini di ruangan iklan. (hanya 50 ruang untuk banner sahaja yang diperlukan untuk pakej ini)

Siapa cepat dia dapat.
Ruang terhad!!!!


Kelebihan untuk mengiklan di dalam ebook ini :

*Ebook ini percuma - diberikan kepada sesiapa sahaja, dan boleh menarik pelawat ke laman web anda

*Anda dapat mempromosikan laman web anda secara murah dan senang

*Amat murah dan efektif berbanding dengan cara pengiklanan yang lain.

*Pemasaran kreatif.

*Boleh diberikan sebagai hadiah kepada sesiapa sahaja.



Cara Pembayaran:

Saya menerima pembayaran hanya menggunakan akaun Maybank.

Jika anda tidak mempercayai saya, anda boleh mebeli pakej ini melalui ebay.com.my. Saya memiliki reputasi yang tinggi di laman lelongan terkemuka di dunia ini (100 positif feedback). sila layari gedung ebay saya untuk melihat pakej ini di http://www.ebay.com.my/listResults?browse=0&SellerId=mjkhir

sekiranya terdapat sebarang kemusykilan, sila pm saya ataupun email saya di mohdjamalkhirismail@yahoo.com.my

Segala perkembangan terbaru mengenai tawaran ini juga boleh anda ikuti dengan melayari laman web http://lamanputera.blogspot.com/

No comments: