Thursday, April 26, 2007

Dalam Perancangan

Bertemu kembali, kali ini saya akan menceritakan projek terbaru saya. Setelah saya mengenal semula diri saya dan telah mengalami proses muhasabah diri, kini saya lebih bersemangat untuk meneruskan perniagaan internet.

Inilah tekad saya. Saya mahu berjaya seperti tokoh-tokoh perniagaan internet yang lain.

Sebenarnya saya sedang berusaha untuk mendapatkan sedikit ulasan ataupun topik ringkas yang di tulis oleh tokoh-tokoh perniagaan internet di negara kita khusus untuk laman blog ini. Saya harap anda sentiasa mengikuti laman blog ini dan nantikan mesej istimewa yang bakal saya paparkan di laman ini daripada tokoh-tokoh usahawan internet berjaya di negara kita.

Sebagai penutup, renungilah kata-kata ini untuk menaikkan semangat anda di dalam usaha untuk bergelar usahawan internet berjaya!


Internet businesses are cheaper than you could ever imagine and they are a great set of training wheels for the new work at home entrepreneur. A few years ago growing a business this way was both pricey and time consuming, but today you can start an internet business for less than $20 and a few hours of your time.

This is the time for you to change your life with internet business oppoturnity. Do it and you will get it.

No comments: