Monday, August 28, 2006

Nantikan kemunculannya....

Akhirnya, saya berjaya juga untuk menghasilkan produk terbaru saya. Bukan satu tetapi dua..

Untuk makluman anda semua, kini saya sedang menyiapkan 2 produk yang akan menemui anda selewat-lewatnya pada pertengahan atau hujung bulan hadapan. Sebenarnya telah lama saya mengusahakan projek ini tetapi saya terlalu sibuk dan masa amat mencemburui saya. Walaubagaimanapun, saya bertekad untuk menghasilkannya walaupun mengambil masa yang agak lama. Bagi saya tidak perlulah saya terburu-buru untuk menyiapkannya tetapi tidak berkualiti. Biarlah lambat asalkan ia nya berkualiti dan dihargai oelh pelanggan saya.

Mungkin anda ingin tahu apakah produk yang bakal saya hasilkan. Sebenarnya saya telahpun memberitahu mengenai perkara ini di dalam tulisan saya yang lepas. Saya sedang menghasilkan sebuah ebook yang berunsurkan panduan dan ilmu pengetahuan. Tajuknya, biarlah rahsia...

nantikan kehadirannya.

Teruslah menyokong saya....

No comments: